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Tema destacado: Curso de javascript por TickTack


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1  Seguridad Informática / Seguridad / Re: Clase Nº 1 Footprinting / Reconocimiento Pasivo (Curso Ethical Hacking) en: 12 Julio 2012, 23:28 pm
para cuando la 3a?
2  Seguridad Informática / Hacking / Re: Error VirtualBox rc=-1908 en: 12 Julio 2012, 01:12 am
Ya lo solucione, instale una versión mas antigua del virtualbox i fuera. Algun problema con los kernels..... :S
Todo correcto funciona.  :D
3  Seguridad Informática / Hacking / Como hacer Windows XP vulnerable en virtualbox en: 12 Julio 2012, 01:11 am
Saludos a todos,

Me instale el Windows xp sp3 en el virtualbox, le hago un escaneo pero todos los puertos estan filtrados (nmap con armitage).
Como puedo crear este windows vulnerable? en teoria ya podria ejecutar algun exploit... (netapi) pero no me deja ya que los puertos estan filtrados... que me falta para configurarlo?


muchas gracias,
pajaras
4  Seguridad Informática / Hacking / Re: Curso de Hacking Ético Avanzado [Videos] en: 12 Julio 2012, 01:08 am
Que bueno!
si tienes alguna cosa mas como esta no dudes en compartirla, ;)
gracias!!
5  Seguridad Informática / Hacking / Re: Error VirtualBox rc=-1908 en: 10 Julio 2012, 22:10 pm
me sale este error:

Citar
[ 1322.722899] vboxdrv: version magic '3.2.6 SMP mod_unload ' should be '2.6.39.4 SMP mod_unload '

alguna idea?

gracias
6  Seguridad Informática / Hacking / Error VirtualBox rc=-1908 en: 8 Julio 2012, 23:59 pm
Hola a todos, he abierto el VBox despues de un largo tiempo sin usar BT, y despues de actualizar todo, al iniciar el Virtualbox me sale el siguiente error:
Citar
Kernel driver not installed (rc=-1908) - Error VirtualBox

Hago lo siguiente:
Citar
sudo aptitude update
sudo aptitude install dkms
sudo /etc/init.d/vboxdrv setup

Citar
sudo aptitude install dkms
Reading package lists... Done
Building dependency tree      
Reading state information... Done
Reading extended state information      
Initializing package states... Done
No packages will be installed, upgraded, or removed.
0 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 2 not upgraded.
Need to get 0B of archives. After unpacking 0B will be used.
Writing extended state information... Done
Reading package lists... Done            
Building dependency tree      
Reading state information... Done
Reading extended state information      
Initializing package states... Done

Citar
sudo /etc/init.d/vboxdrv setup
* Stopping VirtualBox kernel modules                                    [ OK ]
 * Uninstalling old VirtualBox DKMS kernel modules                       [ OK ]
 * Trying to register the VirtualBox kernel modules using DKMS           [ OK ]
 * Starting VirtualBox kernel modules                                          
 * modprobe vboxdrv failed. Please use 'dmesg' to find out why

ya he buscado por internet y hago lo que dice mucha gente que les soluciono el problema, per a mi me sigue dando el mismo problema... Por este motivo me
dirijo a vosotros para saber como lo solucionariais. Muchas gracias,
pajaras
7  Seguridad Informática / Seguridad / Re: Clase Nº 2 Reconocimiento Activo 1ª parte / Scanning Teoria en: 19 Junio 2012, 23:35 pm
Muchas gracias!! los estoy descargando, cuando pueda les echare un vistazo,
sique asi! espero ver muuuchos mas   ;)
8  Programación / Programación C/C++ / Re: ¿Cómo crear un videojuego en C? en: 3 Mayo 2012, 00:33 am
Aqui te dejo un videojuego que hice en la universidad, adaptado y modificado. Espero que te sirva. :)

Código:
/*
 * correForest.c
 */

#include "correForest.h"

//Variables del personatge (jugador)

int x,   // posicio actual del jugador
    x_ant, // posicio anterior del jugador
    veloc, // velocitat jugador
    vides, // vides que te el jugador
    metres; // metres recorreguts

//Variables escena

int c[LLARGADA]; // c[i] defineix el centre de la carretera a la
                 // fila (i+2)-essima a la pantalla amb l'index
                 // "i" prenent valors en [0..LLARGADA-1]

// Variables de control

int fi_partida, // fi de partida
    fi_joc;     // fi del joc


//---------------- MAIN --------------------

int main(){

        fi_joc = 0;
        while (! fi_joc){
    Inicialitzacio();
 Bucle();
 Finalitzacio();
        }
return 0;
}

// Inicialitza recursos, variables del jugador y
// estructura de dades de l'escena (carretera)

void Inicialitzacio(){

int i;

// Inicialitzem el generador de nombres aleatoris
        // srand(13);
srand(GetTickCount() % 1000);

// Pantalla en mode text 80x50
textmode(PANTALLA_80x50);

// Cursor no invisible
_setcursortype(_NOCURSOR);

        // Status inicial del joc
metres = 0;           // espai recorregut
veloc  = 0;           // velocitat del jugador
vides  = VIDES_MAX;   // vides restants

// Posicio inicial pantalla = (80/2=40,42)
//
// - 1
// o 2 -> c[0]
// o
// ...
// o 42 -> c[40]
// ...
// o 49
// - 50 -> c[48]

        // Centres de la carretera inicial
c[0] = CENTRE_INI;
for(i=1; i<LLARGADA; i++){
c[i] = c[i-1] + Aleatori();
if(c[i] < CENTRE_MIN)   c[i] = CENTRE_MIN;
else if(c[i] > CENTRE_MAX) c[i] = CENTRE_MAX;
}

        // Dibuix de la carretera inicial
clrscr();
for(i=0; i<LLARGADA; i++){   //LLARGADA-1 ????
          gotoxy(1, i+2);
 PintaLiniaCarretera(i);
}

        // Posicio inicial del jugador. No col.lisiona
x     = c[INDEX_FIX];
x_ant = x;
textcolor(BLUE);
textbackground(LIGHTGRAY);
gotoxy(x, FILA_FIXA);
cprintf("%c", CARA);
textbackground(BLACK);
 
        // Inici del joc
        MostraVelocitat();
        MostraMetres();
        MostraVides();

BaixadaDeBandera();
}

// Baixada de bandera inicial

void BaixadaDeBandera(){

        fi_partida = 0;
veloc      = VELO_MIN;    // velocitat del jugador

        MostraMissatge(0);
textcolor(LIGHTRED);
        MostraMissatge(1);
        while(! kbhit()){}        // espera
        MostraMissatge(0);
        MostraMissatge(2);
}



// Bucle de vida del joc amb sincronitzacio per framerate
// GetTickCount() retorna temps transcorregut en milisegons
// des del boot del sistema

void Bucle(){

long t1, t2;
        tEvent event;

while(!fi_partida){
  t1 = GetTickCount();
Entrada(&event);
Proces(event);
Sortida();

do {
t2 = GetTickCount();
} while((t2-t1) < (DELAY_SINC/veloc));
}
}

// Tasques finals i alliberament de recursos

void Finalitzacio(){

       char fi;

        // No resten vides
        MostraVides();

        // Neteja missatges
        MostraMissatge(0);

        // Fi de partida
textcolor(YELLOW);
gotoxy(31,20); cprintf("------------------");
gotoxy(31,21); cprintf(" FI DE LA PARTIDA ");
gotoxy(31,22); cprintf("------------------");

        // Fi de joc o partida nova

gotoxy(22,32); cprintf("---------------------------------");
gotoxy(22,33); cprintf(" F: Fi del joc  N : Nova partida ");
gotoxy(22,34); cprintf("---------------------------------");

        fi = getch();
        while (!(fi == 'F' || fi == 'f' || fi == 'N' || fi == 'n')){
            fi = getch();
}
        if(fi == 'F' || fi == 'f') fi_joc = 1;


//        fi_joc = fi == 'F' || fi == 'f') fi_joc;

//Pantalla en mode text inicial
textmode(LASTMODE);
}

// Captura de les ordres que l'usuari entra pel teclat

void Entrada(tEvent *event){

  char c;

  *event = EVENT_BUIT;
  if(kbhit()){
    switch(getch()) {
      case TECLA_ESC:   *event = FI_PARTIDA;
               break;
      case TECLA_ESQ:   *event = MOU_ESQUERRA;
       break;
      case TECLA_DRE:   *event = MOU_DRETA;
       break;
      case TECLA_AMUNT: *event = MES_VELOCITAT;
                        break;
      case TECLA_AVALL: *event = MENYS_VELOCITAT;
                        break;
    }
  }
}

// Logica del programa
// Deteccio de col.lisions i avançar per la carretera
// Generacio nova escena

void Proces(tEvent event)
{
int i;

        switch(event) {
 case FI_PARTIDA:      fi_partida = 1;
       break;
    case MOU_ESQUERRA:    x--;
       break;
          case MOU_DRETA:       x++;
       break;
 case MES_VELOCITAT:   if(veloc < VELO_MAX) veloc++;
                       break;
 case MENYS_VELOCITAT: if(veloc > VELO_MIN) veloc--;
                                break;
        }

        // Esborrar jugador de la posicio anterior
textcolor(LIGHTGRAY);
gotoxy(x_ant, FILA_FIXA);
cprintf("%c", QSOLID);

  // Avançar un pas
metres++;

// memcpy(&c[1],&c[0],(LLARGADA-1)*sizeof(int));
memmove(&c[1],&c[0],(LLARGADA-1)*sizeof(int));

   // Linia nova de carretera

c[0] = c[0] + Aleatori();
if(c[0] < CENTRE_MIN)      c[0] = CENTRE_MIN;
else if(c[0] > CENTRE_MAX) c[0] = CENTRE_MAX;

// Deteccio de col.lisions amb els vorals

if( (x < (c[INDEX_FIX] - MEITAT_AMP)) ||
   (x > (c[INDEX_FIX] + MEITAT_AMP)) )  {

          // Donem temps pel missatge
            textcolor(LIGHTRED);
       MostraMissatge(0);
                MostraMissatge(3);
i = GetTickCount();
while((GetTickCount() - i) < DELAY_COL) {}
       MostraMissatge(0);
       MostraMissatge(2);

          // Actualitzacio de l'estatus del joc
vides--;
if(vides == 0){
fi_partida = 1;
}else{
veloc = VELO_MIN;
x     = c[INDEX_FIX];
                 x_ant = x;
}
        }else{  // No hi ha col.lisio
       x_ant = x;
}
}


// Pintat de l'escenari (carretera),
// Actualitzacio de l'estatus (vides, metres, velocidad)
// i personatges (jugador)

void Sortida()
{
//gotoxy(x,y) => x=1..80,y=1..50

        MostraVelocitat();
        MostraMetres();
        MostraVides();

//Scroll carretera
movetext(1,2,FINESTRA_W,LLARGADA,1,3);

//Nou troç de carretera
gotoxy(1, 2);
PintaLiniaCarretera(0);

//Situar jugador en nova posicio
textcolor(BLUE);
textbackground(LIGHTGRAY);
gotoxy(x, FILA_FIXA);
cprintf("%c", CARA);
textbackground(BLACK);
}

// Retorna un valor aleatori en {-1,0,1}

int Aleatori(){

return (rand() % 3) - 1;
}

// Actualitzacio del retol de velocitat

void MostraVelocitat(){

       int i;

        // Retol
        gotoxy(5, 1);
textcolor(LIGHTCYAN);
cprintf("Velocitat: ");
        //Velolcitat actual
textcolor(LIGHTCYAN);
for(i=1; i<=veloc; i++)
cprintf("%c", DIAMANT);
        //Velocitats superiors possibles
textcolor(CYAN);
for(i=1; i<=(VELO_MAX-veloc); i++)
cprintf("%c", DIAMANT);
}

// Actualitzacio del retol dels metres recorreguts

void MostraMetres(){

gotoxy(40, 1);
textcolor(YELLOW);
cprintf("Metres: %d", metres);
}


// Actualitzacio del retol de les vides

void MostraVides(){

        int i;

// Retol
gotoxy(65, 1);
textcolor(LIGHTRED);
cprintf("Vides: ");
        //Vides restants
textcolor(LIGHTRED);
for(i=1; i<=vides; i++)
cprintf("%c", COR);
        //Vides perdudes
textcolor(RED);
for(i=1; i<=(VIDES_MAX - vides); i++)
cprintf("%c", COR);
}

// Pinta la linia horitzontal corresponent a c[i] amb
// i en [0..LLARGADA - 1] al lloc (x, y) on estigui
// posicionat el cursor de la pantalla

void PintaLiniaCarretera(int i)
{
// -------123........c........321-----
int j;
int nesq, ndre;

nesq = c[i] - (MEITAT_I_VORAL + 1); // sense () no calcula be !!
ndre = c[i] + MEITAT_I_VORAL + 1;

//Gespa de l'esquerra
textcolor(GREEN);
for(j=1; j<=nesq; j++)
cprintf("%c", QSOLID);

//Voral de l'esquerra
textcolor(RED);
cprintf("%c", QRATLLAT);
textcolor(WHITE);
cprintf("%c", QRATLLAT);
textcolor(RED);
cprintf("%c", QRATLLAT);

//Carretera
textcolor(LIGHTGRAY);
for(j=1; j<=AMPLADA; j++)
cprintf("%c", QSOLID);

//Voral de la dreta
textcolor(RED);
cprintf("%c", QRATLLAT);
textcolor(WHITE);
cprintf("%c", QRATLLAT);
textcolor(RED);
cprintf("%c", QRATLLAT);

//Gespa de la dreta
textcolor(GREEN);
for(j=ndre; j<=FINESTRA_W; j++)
cprintf("%c", QSOLID);
}

// Mostra un missatge a l'area de missatges

void MostraMissatge(int missatge){

gotoxy(2, FINESTRA_H);
        cprintf("%s", missatges[missatge]);
}



Código:
/*
 * correForest.h
 *
 */

#include <stdio.h>
#include <conio.h>
// #include <time.h>
#include <stdlib.h>
//#include <mem.h>
#include <Windows.h>

#pragma hdrstop
#pragma argused

/* #include <random.h> */


//Codis ASCII tecles del joc

#define TECLA_ESC    27
#define TECLA_ESQ    75
#define TECLA_DRE    77
#define TECLA_AMUNT       72
#define TECLA_AVALL    80

// Codis dels grafismes

#define DIAMANT          0x04
#define COR              0x03
#define CARA             0x02
#define QSOLID           0xDB
#define QRATLLAT         0xB1

// Tipus pantalla

#define PANTALLA_80x50  C4350


//Posicions minima i maxima del centre
//de la carretera en pantalla
//MIN = -123........o =  1+3+8+1 = 13
//MAX = o........321- = 80-3-8-1 = 68

#define FINESTRA_W      80            // Amplada finestra del joc
#define FINESTRA_H 50            // Alçaria finestra del joc
#define LLARGADA        48            // FINESTRA_H-2 
                                      // Llargada de la carretera
#define AMPLADA         17            // Amplada de la carretera
#define MEITAT_AMP       8            // AMPLADA/2
#define VORAL            3            // Voral de la carretera
#define MEITAT_I_VORAL  11            // MEITAT_AMP + VORAL
#define CENTRE_MIN    13            // Posicio minima pel centre
#define CENTRE_MAX      68            // Posicio maxima pel centre
#define CENTRE_INI      FINESTRA_W/2  // Centre inicial de la carretera
#define INDEX_FIX       40            // Index de referencia fixa pel jugador
#define FILA_FIXA       INDEX_FIX+2   // Fila de referencia fixa pel jugador
#define VIDES_MAX        5
#define VIDES_MIN        1
#define VELO_MAX        10
#define VELO_MIN         1
#define DELAY_SINC     100            // Temporitzacio per sincronisme
#define DELAY_COL      500            // Temporitzacio per col.lisio

// Taula de missatges

char *missatges[] =
{
  "                                   ",
  "QUAN ESTIGUIS LLEST, PREM UNA TECLA",
  "EN MARXA!",
  "CATACROOOOOOOOOOC!!!"
};

// Definicio d'events

typedef enum{
  EVENT_BUIT,
  FI_PARTIDA,
  MOU_ESQUERRA,
  MOU_DRETA,
  MES_VELOCITAT,
  MENYS_VELOCITAT
} tEvent;

//Funcions de l'estructura basica del joc

void Inicialitzacio(void);
void Bucle(void);
void Finalitzacio(void);

void Entrada(tEvent *event);
void Proces(tEvent event);
void Sortida(void);

//Funcions auxiliars

int  Aleatori(void);
void PintaLiniaCarretera(int i);
void BaixadaDeBandera(void);
void MostraVelocitat(void);
void MostraMetres(void);
void MostraVides(void);
void MostraMissatge(int missatge);

9  Seguridad Informática / Hacking / Re: Concurso Nº1: "Hack My Server" en: 3 Mayo 2012, 00:04 am
me puedes enviar la IP?
mercii!
10  Seguridad Informática / Hacking / Re: flash player en BT en: 29 Abril 2012, 22:43 pm
Muchas gracias!! me fue de lujo el flash-aid! lo recomiendo! tans maldecaps.... i esto lo soluciono  ;-)
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