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| | |-+  Crear servidor Antrix para World of Warcraft actualizado
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Autor Tema: Crear servidor Antrix para World of Warcraft actualizado  (Leído 543,752 veces)
Dark-EvIL

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Re: Crear servidor Antrix para World of Warcraft actualizado
« Respuesta #340 en: 16 Julio 2007, 00:09 am »

hola a todos antes quisera decirles que son unos maestro en esto del server.

son nuevo en esto de los servers y estoy probando con el antrix y tengo un par de problemas ya lo postearon pero no encontre respuesta sobre algunos bugs como el de las auras del paladin solo puede ponerce una sola igualmente de los magos y warloks y no se como arreglarlo si alguien sabe por favor responda ya que solo eso falta para que suba a la red mi server.

gracias de antemano chao se cuidan.. ;D


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Dark_Cathan7

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Re: Crear servidor Antrix para World of Warcraft actualizado
« Respuesta #341 en: 16 Julio 2007, 00:53 am »

hola a todos antes quisera decirles que son unos maestro en esto del server.

son nuevo en esto de los servers y estoy probando con el antrix y tengo un par de problemas ya lo postearon pero no encontre respuesta sobre algunos bugs como el de las auras del paladin solo puede ponerce una sola igualmente de los magos y warloks y no se como arreglarlo si alguien sabe por favor responda ya que solo eso falta para que suba a la red mi server.

gracias de antemano chao se cuidan.. ;D

si te refieres a que solo te puedes activar una a la vez eso es normal. eso si lees las especificaciones pone q solo puedes activar un tipo de aura a la vez si no es eso pos nuse (yo e entendio eso...)


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torrente_lol

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Re: Crear servidor Antrix para World of Warcraft actualizado
« Respuesta #342 en: 16 Julio 2007, 00:57 am »

Wenas... despues de todo este calvario aora me salta este error



Por que es? stoy desesperaooooo ayudaaaaaa
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evil

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Re: Crear servidor Antrix para World of Warcraft actualizado
« Respuesta #343 en: 16 Julio 2007, 01:53 am »

pero ya lo ice asin lo de



adress: colososdelolimpo.servegame.com:8093 i 

me pone

 * IMPOSSIBLE CONECTAR CN LA LISTA DE REINOS *
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torrente_lol

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Re: Crear servidor Antrix para World of Warcraft actualizado
« Respuesta #344 en: 16 Julio 2007, 01:55 am »

Ala.. stoy como tu... si lo arreglas dimelo.. m salvas la vida... ^^... :o
« Última modificación: 16 Julio 2007, 02:25 am por torrente_lol » En línea

evil

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Re: Crear servidor Antrix para World of Warcraft actualizado
« Respuesta #345 en: 16 Julio 2007, 02:26 am »

joder parecia facil i y llevo dos semanas cn ese poblema q asko !!!


si alguien sabe el xq q lo diga plis  >:( :¬¬ :-( :-(
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ServiNet

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Re: Crear servidor Antrix para World of Warcraft actualizado
« Respuesta #346 en: 16 Julio 2007, 04:07 am »

Ok, mira yo lo tengo de la siguiente manera y si me deja entrar bien por internet:

Logonserver.conf

#######################################################################
# Antrix Realms Configuration File
# Last updated at revision 446 by Burlex
#######################################################################

/********************************************************************************
 * How to use this config file:                                                 *
 * Config files are in a block->variable->setting format.                       *
 * A < signifies the opening of a block, the block name is expected after that. *
 * After the block name, a space and then the settings sperated by = / ' '.     *
 *                                                                              *
 * e.g.                                                                         *
 * <block setting="0" someval = "1">                                            *
 *                                                                              *
 * Comments can be in C format, e.g. /* some stuff */, with a // at the start   *
 * of the line, or in shell format (#).                                         *
 ********************************************************************************/

# LogonDatabase Section
#
#    These directives are the location of the `realms` and `accounts`
#    tables.
#
#    LogonDatabase.Host      - The hostname that the database is located on
#    LogonDatabase.Username  - The username used for the mysql connection
#    LogonDatabase.Password  - The password used for the mysql connection
#    LogonDatabase.Name      - The database name
#    LogonDatabase.Port      - Port that MySQL listens on. Usually 3306.
#    LogonDatabase.Type      - Client to use. 1 = MySQL, 2 = PostgreSQL, 3 = Oracle 10g
#

<LogonDatabase Hostname = "localhost"
               Username = "root"
               Password = "pass"
               Name     = "antrix"
               Port     = "3306"
               Type     = "1">


# Host Directive
#
#    This is the address that the realmlist will listen on.
#    To listen on all addresses, set it to 0.0.0.0
#    Default: 127.0.0.1 (localhost)
#
#    Note: ISHost is the interserver communication listener.
#

<Listen Host = "0.0.0.0"
        ISHost = "0.0.0.0"
        RealmListPort = "3724"
        ServerPort = "8093">

# Server console logging level
#
#    This directive controls how much output the server will
#    display in it's console. Set to 0 for none.
#    0 = Minimum; 1 = Error; 2 = Detail; 3 = Full/Debug
#    Default: 3
#

<LogLevel Screen = "0"
          File = "-1">

# Account Refresh Time
#
#    This controls on which time interval accounts gets
#    refreshed. (In seconds)
#    Default = 600
#

<Rates AccountRefresh = "60">

# Accepted Build Range Setup
#
#    These two directives set up which clients will be
#    allowed to authenticate with the realm list.
#
#    Set these to the same builds that the server was
#    compiled for.
#
#    As of the last update, version 2.1.1 was build 6739.
#

<Client MinBuild = "5000"
        MaxBuild = "7000">

# WorldServer Setup
#
#    This directive controls the password used to authenticate with the worldserver.
#    It must be the same between the two configs. If it is not, your server will
#    not register.
#
#    Default: "change_me_logon"
#

<LogonServer RemotePassword = "sql pass">

Antrix.conf

#######################################################################
# Antrix Configuration File
# Last updated at revision 807 by LordDraike
#######################################################################

/********************************************************************************
 * How to use this config file:                                                 *
 * Config files are in a block->variable->setting format.                       *
 * A < signifies the opening of a block, the block name is expected after that. *
 * After the block name, a space and then the settings sperated by = / ' '.     *
 *                                                                              *
 * e.g.                                                                         *
 * <block setting="0" someval = "1">                                            *
 *                                                                              *
 * Comments can be in C format, e.g. /* some stuff */, with a // at the start   *
 * of the line, or in shell format (#).                                         *
 ********************************************************************************/

#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
# Database Section
#
#   Database.Host      - The hostname that the database is located on
#   Database.Username  - The username used for the mysql connection
#   Database.Password  - The password used for the mysql connection
#   Database.Name      - The database name
#   Database.Port      - Port that MySQL listens on. Usually 3306.
#   Database.Type      - Client to use. 1 = MySQL, 2 = PostgreSQL, 3 = Oracle 10g
#
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

<WorldDatabase Hostname = "localhost" Username = "root" Password = "pass" Name = "antrix" Port = "3306" Type = "1">
<CharacterDatabase Hostname = "localhost" Username = "root" Password = "pass" Name = "antrix" Port = "3306" Type = "1">


#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
# Listen Config
#
#    Host
#        This is the address that the server will listen on.
#        To listen on all addresses, set it to 0.0.0.0
#        Default: 127.0.0.1 (localhost)
#
#    WorldServerPort
#        This is the port that the world server listens on.
#        It has to be the same as what is specified in the
#        realms table in the LogonDatabase.
#        Default: 8129
#
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

<Listen Host = "localhost"
        WorldServerPort = "8129">


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# Log Level Setup
#
#    Console Logging Level
#        This directive controls how much output the server will
#        display in it's console. Set to 0 for none, or -1 to disable.
#        -1 = Disabled; 0 = Minimum; 1 = Error; 2 = Detail; 3 = Full/Debug
#        Default: 3
#
#    World server packet logging feature
#        If this directive is turned on, a file called `world.log`
#        will be created in the server's directory and all packets
#        sent and received by clients will be dumped here in bfg
#        format.
#        Default: 0
#
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

<LogLevel Screen="0" File="-1" World="0">


#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
# Server Settings
#
#    PlayerLimit
#        This directive controls the amount of sessions that will be
#        accepted by the server before it starts to add people to
#        the server queue.
#        Default: 100
#
#    PlrUpdateDistance
#        This directive controls the distance (internal yards) that the player can "see" up to
#        and receieve updates for. For smaller servers, you can probably increase this number.
#        Increasing this number will also increase the servers bandwidth consumption and CPU usage.
#        Default: 80
#
#    Motd
#        This message will be displayed by the server in the chat
#        box every time any user logs on. Colors can be used in the
#        standard WoW format.
#        Default: "No MOTD specified
#
#    Send Build On Join
#        This directive controls whether the server's internal revision
#        will be sent to clients upon entering the world. Use it to help
#        testers report bugs.
#
#    Send Stats On Join
#        This directive controls whether the server will send the online player
#        count to a cilent when it enters the world.
#
#    Breathing Setup
#        If the breathing code is causing problems or you want to run a fun server, you can disable
#        water checks by enabling this directive.
#        Default: 1
#
#    Speedhack detection
#        If this directive is turned on, speedhack detection will be activated and speedhackers
#        will be warned / kicked.
#        Default: 0
#
#    Level Cap
#        This variable controls the level that stats will be generated up to internally.
#        Beyond this level players can still see a higher level visually but their stats won't
#        increase beyond this point.
#        Default: 60
#
#   Expansion 1 Level Cap
#      This variable does the same thing as Level Cap above, except it applies to those who
#      have the first expansion: The Burning Crusade.
#      Default: 70
#
#    Seperate Channels Control
#        This directive controls whether horde and alliance chats will be seperated across channels.
#        Set to 1 for blizzlike seperated channels, or 0 to allow horde/alliance to speak to each other
#        across channels.
#        Default: 0
#
#    Compression Threshold
#        This directive controls the limit when update packets will be compressed using deflate.
#        For lower-bandwidth servers use a lower value at the cost of cpu time.
#        Default: 1000
#
#    Queue Update Rate
#        This directive controls how many milliseconds (ms) between the updates
#        that the queued players receieve telling them their position in the queue.
#        Default: 5000 (5 seconds).
#
#    Kick AFK Players
#        Time in milliseconds (ms) that a player will be kicked after they go afk.
#        Default: 0 (disabled)
#
#    Connection Timeout
#        This directive specifies the amount of seconds that the client will be disconnected
#        after if no ping packet is sent. It is advised to leave it at the default.
#        Default: 180
#
#    Realm Type
#        This is the realm type that will be used by the server to handle world pvp.
#        Default: 0 (pve)(RPPVE)
#        Other values: 1(pvp)(RPPVP)
#
#    AdjustPriority
#        Set the server to high process priority?
#        Default: 0
#
#    RequireAllSignatures
#        This directive controls whether the full 10 signatures will be required in order
#        to turn in a petition. Smaller servers would be better off having it turned off.
#        Default: off
#
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

<Server PlayerLimit = "100"
        PlrUpdateDistance = "80"
        Motd = "Bienvenidos a PlaNet WoW."       
        SendBuildOnJoin = "1"
        SendStatsOnJoin = "1"
        EnableBreathing = "1"
        SpeedhackProtection = "0"
        LevelCap = "255"
        Expansion1LevelCap = "255"
        SeperateChatChannels = "0"
        CompressionThreshold = "1000"
        QueueUpdateInterval = "5000"
        KickAFKPlayers = "0"
        ConnectionTimeout = "180"
        RealmType = "1"
        AdjustPriority = "0"
        RequireAllSignatures = "0">


-#-#-#-#-#
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
# Power regeneration multiplier setup
#
#    These directives set up the multiplier in which regen values will be
#    multiplied by every 2 seconds.
#    Powers:
#        Power1 = Mana, Power2 = Rage, Power3 = Energy
#   
#    Reputation:
#        Kill = Rep gained on kill, Quest = rep gained from quests
#
#    Honor:
#        Honor = multiplier used to calculate honor per-kill.
#
#    PvP:
#        PvPTimer = in ms, the timeout for pvp after turning it off. default: 5mins (300000)
#
#    XP:
#        The xp that a player receives from killing a creature will be multiplied
#        by this value in order to get his xp gain.
#
#    RestXP:
#        Value is the amount of rest XP a player will recieve per minute of rest time.
#
#    Drop:
#        This value will be multiplied by any gold looted and the drop percentages of the
#        items for creatures will also be multiplied for this to determine which items
#        to drop.
#
#    Save:
#        Value in milliseconds (ms) that will be between player autosaves.
#        Default: 300000 (5 minutes)
#
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<Rates Health="5"
       Power1="5"
       Power2="5"
       Power3="5"
       QuestReputation="8"
       KillReputation="5"
       Honor="5"
       PvPTimer="300000"
       Compression="5"
       XP="150"
       QuestXP="20"
       RestXP="8"
       Drop="10"
       DropMoney="28"
       Save="200000">


#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
# GM Client Channel
#
#   This should be set to 'gm_sync_channel' for the My_Master addon to work.
#
#   Default: gm_sync_channel
#
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

<GMClient ReqGmClient = "0" GmClientChannel = "gm_sync_channel">


#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
# Terrain Configuration
#
#   Set the path to the map_xx.bin files and whether unloading should be enabled
#   for the main world maps here. Unloading the main world maps when they go idle
#   can save a great amount of memory if the cells aren't being activated/idled
#   often. Instance/Non-main maps will not be unloaded ever.
#
#   Default:
#      MapPath = "maps"
#      UnloadMaps = 1
#
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

<Terrain MapPath = "maps" UnloadMaps = "1">


#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
# Log Settings
#
#    Cheaters:
#        This directive sets up the cheater logging file, if turned on any
#        cheat / packet exploit / speedhack attempts will be logged here.
#
#    GMCommands:
#        These two directives set up the GM command logging fie. If turned on,
#        most gm commands will be logged for this file for abuse investigation, etc.
#
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

<Log Cheaters="0" GMCommands="0">


#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
# Mail System Setup
#
#    These directives control the limits and behaviour of the ingame mail system.
#    All options must have Mail prefixed before them.
#   
#    ReloadDelay                 
#        Controls the delay at which the database is "refreshed". Use it if you're
#        inserting mail from an external source, such as a web-based interface.
#        0 turns it off.
#        Default: 0
#
#    DisablePostageCostsForGM
#        Enables/disables the postage costs for GM's. DisablePostageCosts overrides this.
#        Default: 1
#
#    DisablePostageCosts
#        Disables postage costs for all players.
#        Default: 0
#
#    DisablePostageDelayItems
#        Disables the one hour wait time when sending mail with items attached.
#        Default: 1
#
#    DisableMessageExpiry
#        Turns off the 30 day / 3 day after read message expiry time.
#        WARNING: A mailbox still cannot show more than 50 items at once
#        (stupid limitation in client).
#        Default: 0
#
#    EnableInterfactionMail
#        Removes the faction limitation for sending mail messages. Applies to all players.
#        Default: 1
#
#    EnableInterfactionMailForGM
#        Removes the faction limitation for sending mail messages, but only applies
#        to GM's. EnableInterfactionMail overrides this.
#        Default: 1
#   
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

<Mail ReloadDelay="0"
      DisablePostageCostsForGM="1"
      DisablePostageCosts="0"
      DisablePostageDelayItems="1"
      DisableMessageExpiry="0"
      EnableInterfactionMail="1"
      EnableInterfactionMailForGM="1">


#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
# Status Dumper Config
#
#        These directives set up the status dumper plugin. Filename is an
#        absolute or relative path to the server binary. Interval is the
#        time that the stats will be dumped to xml.
#        Default: stats.xml / 120000 (2 minutes)
#
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

<StatDumper FileName = "stats.xml" Interval = "120000">


#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
# Startup Options
#
#    Preloading
#        This directive controls whether the entire world will be spawned at server
#        startup or on demand. It is advised to leave it disabled unless you are a
#        developer doing testing.
#        Default: off
#
#    Background Loot Loading
#        This directive controls whether loot will be loaded progressively during
#        startup or in the background in a seperate thread. Turning it on will
#        result in much faster startup times.
#        Default: on
#
#    Multithreaded Startup
#        This controls whether the server will spawn multiple worker threads to
#        use for loading the database and starting the server. Turning it on
#        increases the speed at which it starts up for each additional cpu in your
#        computer.
#        Default: on
#
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

<Startup Preloading = "0"
         BackgroundLootLoading = "1"
         EnableMultithreadedLoading = "1">


#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
# LogonServer Setup
#
#    DisablePings   
#        This directive controls whether pings will be sent to the logonserver to check
#        if the connection is still "alive". Expect problems if it is disabled.
#        Default: 0
#
#    RemotePassword
#        This directive controls the password used to authenticate with the logonserver.
#        It must be the same between the two configs. If it is not, your server will
#        not register.
#
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

<LogonServer DisablePings = "0"
             RemotePassword = "sql pass">


#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

realm.conf

#######################################################################
# Antrix Realms Configuration File
# Last updated at revision 446 by Burlex
#######################################################################

/********************************************************************************
 * How to use this config file:                                                 *
 * Config files are in a block->variable->setting format.                       *
 * A < signifies the opening of a block, the block name is expected after that. *
 * After the block name, a space and then the settings sperated by = / ' '.     *
 *                                                                              *
 * e.g.                                                                         *
 * <block setting="0" someval = "1">                                            *
 *                                                                              *
 * Comments can be in C format, e.g. /* some stuff */, with a // at the start   *
 * of the line, or in shell format (#).                                         *
 ********************************************************************************/

#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
# LogonServer Section
#
#    Address:
#        The address (no port) of the server.
#
#    Port:
#        The port on which the logon server listens. (*** NOT 3724 ***)
#
#    Name:
#        Not really relavant, but name the logon.
#
#    RealmCount:
#        The number of realms in the next section.
#
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

<LogonServer Address = "127.0.0.1"
             Port = "8093"
             Name = "PlaNetWoW"
             RealmCount = "1">

#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#
# Realm Section
#
#    Name:
#        The name of the realm.
#   
#    Address:
#        The address (and port) of that realm.
#
#    Icon:
#        The type of realm (PVP, Normal, RPPVP, RP)
#
#    Colour:
#        Realm colour in realm list display.
#
#    TimeZone:
#        Time zone the realm is in.
#
#    Population:
#        (0 = low, 1 = medium, 2 = high)
#
#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#-#

<Realm1 Name = "WoWServiNet"
        Address = "metalwoW.ath.cx:8129"
        Icon = "Normal"
        Colour = "1"
        Population = "1.0"
        TimeZone = "1">


A claro que yo estoy usando la Revicion 879 que descarge de http://forum.ragezone.com/f114/antrix-working-2-1-2-bins-updated-daily-vs-2003-build-database-260534/

Espero te sirva Saludos.






joder parecia facil i y llevo dos semanas cn ese poblema q asko !!!


si alguien sabe el xq q lo diga plis  >:( :¬¬ :-( :-(
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bahiano

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Re: Crear servidor Antrix para World of Warcraft actualizado
« Respuesta #347 en: 16 Julio 2007, 04:24 am »

Che tengo una duda...


si uso el archivo batch de los portales en la DB del mangos ... osea le ejecuto las querys dentro dela base del mangos 2.0.12... me crea los portales ?


de ser por mi ya hubiera intentado pero tengo miedo de mandamr un moco y tener que arrancar el 2.0.12 de cero siendo que ya hay muchos jugadores en mi server.


en caso de que alguien haya probado o de que alguiene ste SEGURO que las diferencias de base de dato entre antrix y mangos sea de tal magnitud que impida esto...  alguien tiene idea de un batch para crear los protales en 2..0.12 de mangos ?


gracias !_:)
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evil

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Re: Crear servidor Antrix para World of Warcraft actualizado
« Respuesta #348 en: 16 Julio 2007, 05:29 am »

n me va tio me falla en el antrix

n se ya ni lo q acer   >:( >:( >:( >:(
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xtavox

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Re: Crear servidor Antrix para World of Warcraft actualizado
« Respuesta #349 en: 16 Julio 2007, 05:39 am »

Che tengo una duda...


si uso el archivo batch de los portales en la DB del mangos ... osea le ejecuto las querys dentro dela base del mangos 2.0.12... me crea los portales ?


de ser por mi ya hubiera intentado pero tengo miedo de mandamr un moco y tener que arrancar el 2.0.12 de cero siendo que ya hay muchos jugadores en mi server.


en caso de que alguien haya probado o de que alguiene ste SEGURO que las diferencias de base de dato entre antrix y mangos sea de tal magnitud que impida esto...  alguien tiene idea de un batch para crear los protales en 2..0.12 de mangos ?


gracias !_:)

Lo dudo, bueno noc xq debes tener en cuenta de como es la estructura de la db de antrix y la de mangos puede q en las tablas de los objetos no se utilizen las mismas variables y se volveria verga, bueno seguro no te lo agarra, o copia la db o haz un backup y prueba pero lo dudo no creo q sea iguales...
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