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Hola, en la primera pregunta te refieres al componente TextInput de macromedia flash
mx 2004 ? el mx no lo tiene , puedes hacer lo que quieres con:
texto.fontSize=10
Ayuda de FLASH : USING COMPONENTS > Customizing the TextInput component
A TextInput component supports the following styles:
Style
Description
color The default color for text.
embedFonts The fonts to embed in the document.
fontFamily The font name for text.
fontSize The point size for the font.
fontStyle The font style, either "normal",or "italic".
fontWeight The font weight, either "normal" or "bold".
textAlign The text alignment: either "left", "right", or "center".
textDecoration The text decoration, either "none" or "underline".
Using skins with the TextInput component
The TextArea component uses the RectBorder class to draw its border. You can use the setStyle() method (see UIObject.setStyle()) to change the following RectBorder style properties:
RectBorder styles
borderColor
highlightColor
borderColor
shadowColor
borderCapColor
shadowCapColor
shadowCapColor
borderCapColor
Lo segundo , para pasarlo a una escena , puedes hacerlo con un botón, primero en un fotograma declara una variable y despues con un botón guardas el valor ingresado en esa variable ..
fotograma1:
var texto;
Botón
on(release)
{
texto=textoc.text;
nextScene();
}
Y la muestras en un campo de texto dinamico o la usas , dependiendo de lo que deseas hacer.
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