Con respecto a este apartado:
DynECT Managed DNS Lite 10
For just $30 per month, experience Dyn's legendary uptime for up to ten (10) zones, 100 records and 600,000 queries per month.
New: Pay for a year in advance, get one month free!
DynECT Managed DNS Lite 25
For just $60 per month and up to 1.2 million monthly queries, have up to 25 zones, 250 records and manage them effortlessly with our simple editor.
DynECT Managed DNS Lite 50
For $95 per month, get up to 50 zones, 500 records and 1.8 million monthly queries. Need more than this? Try DynECT Managed DNS.
PAGINA: http://dyn.com/dns/dynect-managed-dns-lite/For just $30 per month, experience Dyn's legendary uptime for up to ten (10) zones, 100 records and 600,000 queries per month.
DynECT Managed DNS Lite 25
For just $60 per month and up to 1.2 million monthly queries, have up to 25 zones, 250 records and manage them effortlessly with our simple editor.
DynECT Managed DNS Lite 50
For $95 per month, get up to 50 zones, 500 records and 1.8 million monthly queries. Need more than this? Try DynECT Managed DNS.
Ellos hablan de peticiones mensuales... Entonces:
- Estas peticiones son las que realiza el router con el fin de sincronizar la ip con DYNDNS o son las peticiones que se realizaran al dominio creado con DYNDNS?
- Siendo esto cierto (que son las peticiones que realizan a mi dominio), basandome en un sistema de por ejemplo, camaras web; cuando yo me conecte al dominio donde esta la camara ip y vea el video, asi me mantenga conectado a la camara por 5 horas, solo realizare una peticion no? la de establecer la comunicacion....
Alguno de ustedes sabe de esto? que me pueda ayudar en este dato, ya que es importante tener el plan que se adapte a mi necesidad. Algun consejo para coordinar esto de las peticiones maximas?
Saludos amigos