Código
namespace Penjat { class Program { static void Main(string[] args) { //declaració de variables int encertades,errorsrestants,i; string paraula,Sí,No; bool correcte; char lletra; //llegir entrades Sí = "s"; No = "n"; while (Sí == "s") { Console.Clear(); Console.Write("Entra la paraula amb la que es vol jugar:"); paraula = Console.ReadLine(); if (paraula.Length > 25) { Console.Write("introduir un altre cop la paraula, MÀXIM 25 caràcters"); Console.ReadLine(); } Console.Clear(); for (i = 0; i < paraula.Length; i++) { Console.SetCursorPosition(paraula.Length + i, 1); Console.Write("_"); } errorsrestants = 11; encertades = 0; while (encertades < paraula.Length && errorsrestants > 0) { Console.WriteLine("introdueix lletra:"); lletra = Console.ReadKey().KeyChar; Console.Clear(); correcte = false; for (i = 0; i < paraula.Length; i++) { if (lletra == paraula[i]) { correcte = true; encertades++; Console.WriteLine("encertades", encertades +1); Console.SetCursorPosition(paraula.Length + i, 1); Console.Write(paraula[i]); } } if (correcte != true) { errorsrestants--; Console.WriteLine(errorsrestants); } } if (errorsrestants == 0) { Console.Write("HAS PERDUT!!!"); } if (encertades == paraula.Length) { Console.Write("ENHORABONA!! HAS GUANYAT!!!"); Console.Write(":P"); } Console.ReadKey(); Console.Clear(); //demanar al acabar el joc Console.Write("voleu tornar a jugar?"); Console.Write("sí(prem s) No( prem n)"); Console.ReadKey(); Console.Clear(); if (No == "n") { Console.Write("..:::GRÀCIES PER JUGAR!!!:::... FINS UN ALTRE!!"); } } } } }
GRACIAS POR LA AYUDA!!!